TΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ | ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ | ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ | TO KOINO | ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ | ΧΟΡΗΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ | ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ |ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η PALLADIAN CONFERENCES σε συνεργασία με το www.foodbusiness.gr διοργανώνουν το 2ND FOOD FOR SUCCESS CONFERENCE. Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί Τετάρτη 21 Οκτωβρίου, στo ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ, υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (Σ.Ε.Β.Τ.), του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (Ε.Β.Ε.Α.), του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (Σ.Β.Β.Ε.), του Ελληνογερμανικού Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (Σ.Ε.Λ.Π.Ε.). Την επιμέλεια του συνεδρίου και τον συντονισμό των θεματικών ενοτήτων συζητήσεων θα έχει ο δημοσιογράφος Νεκτάριος Νώτης. Κύριοι χορηγοί επικοινωνίας είναι η εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ και ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ, η εφημερίδα ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ, η εφημερίδα Agrenda, το www.agronews.gr, το www.ecozen.gr, το sofokleousin.gr, το toxrima.gr, το www.foodbusiness.gr και το www.agrotypos.gr.

ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
Η επιτυχία συνεχίζεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, με ένα συνέδριο, στο οποίο οι πρωταγωνιστές του κλάδου τροφίμων και ποτών καταθέτουν τις απόψεις τους και μιλούν για τα καίρια θέματα, που απασχολούν τον κλάδο.

  • Για το ενημερωτικό του συνεδρίου πατήστε εδώ

  • ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

    Μέσα από συζήτηση και διάλογο μεταξύ των ομιλητών και των συμμετεχόντων, θίγονται θέματα, όπως:

    ΕΝΟΤΗΤΑ I: ΜΕΓΑΛΩΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΟΡΩΝ
    Οι τάσεις εξωστρέφειας. Η αναζήτηση νέων αγορών. Τα εμπόδια για τις αγορές - ελντοράντο, και οι εξαγωγές, που δεν είναι πανάκεια.

    ΕΝΟΤΗΤΑ II: Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ
    Το νέο τοπίο σε χονδρική και λιανική μέσω εξαγορών και συγχωνεύσεων. Οι νέοι παίκτες, που γιγαντώνονται. Τα ψιλά γράμματα των deals, που δημιουργούν νέα δεδομένα στον κλάδο.

    ΕΝΟΤΗΤΑ III: ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
    Υπάρχει σωστή και επαρκής εξυπηρέτηση πελατών στο κομμάτι των τροφίμων; Πόσο σημαντική πιστεύετε ότι είναι η ενημέρωση των καταναλωτών και οι απαντήσεις σε ερωτήσεις και σχόλια? Κάποιοι λένε «Δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο»!

    ΕΝΟΤΗΤΑ IV: ΣΥΜΒΟΛΑΙΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ - ΕΠΕΝΔΥΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
    Η χείρα βοηθείας από τους ισχυρούς στην ελληνική πρωτογενή παραγωγή. Αρκούν οι νέες ιδέες και τεχνολογίες να φέρουν την άνοιξη; Σε ποια οικονομία επενδύουμε: Οι κάνουλες χρηματοδότησης, που παραμένουν κλειστές, το ασταθές φορολογικό περιβάλλον, το ενεργειακό κόστος. Πόσο μπορούν να αντέξουν όλα αυτά τα βάρη οι μικρομεσαίοι του κλάδου;

    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:




    TO KOINO:

    • Εκπρόσωποι της κυβέρνησης
    • Εκπρόσωποι των θεσμικών φορέων
    • Στελέχη εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά και το εξωτερικό σε όλο το φάσμα παραγωγής και διάθεσης του κλάδου τροφίμων και ποτών
    • Ακαδημαϊκοί, επιστήμονες, εμπειρογνώμονες
    • Επαγγελματίες πληροφορικής
    • Στελέχη τραπεζών και factoring αρμόδια για τις εξαγωγές
    • Στελέχη του ασφαλιστικού κλάδου
    • Στελέχη μεταφορικών εταιρειών και εταιρειών logistics
    • Στελέχη διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας
    • Στελέχη εταιρειών πώλησης επαγγελματικών οχημάτων
    • Στελέχη τραπεζών πληροφοριών
    • Στελέχη εκθέσεων εξωτερικού
    • Στελέχη αεροπορικών εταιρειών και ταξιδιωτικών γραφείων
    • Συμβουλευτικές εταιρείες
    • Δικηγορικά γραφεία
    • Εταιρείες τυποποίησης – πιστοποίησης – ποιοτικού ελέγχου – ιχνηλασιμότητας (διαδικασίες, προμήθειες, barcode, RFID)
    • Εταιρείες που διαθέτουν συστήματα διασφάλισης υγιεινής χώρων παραγωγής, προμηθευτές ψηφιακού εξοπλισμού, εξοπλισμούς εργοστασίων, προμηθευτές πρώτων υλών και στόλων οχημάτων
    • Εταιρείες επικοινωνίας και marketing, διαδικτυακού και mobility marketing – social media
    • Εταιρείες γραφικών τεχνών και συσκευασίας.
    • Μέλη επιμελητηρίων και συνδέσμων


    Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ


    Η PALLADIAN COMMUNICATION SPECIALISTS είναι εταιρεία συμβούλων στρατηγικής επικοινωνίας με ειδίκευση στις εξής υπηρεσίες: communication strategy development, media relations, public affairs και crisis &issues management. Αποστολή μας είναι να δημιουργούμε μετρήσιμη προστιθέμενη αξία για τους πελάτες μας. Στα 13 χρόνια λειτουργίας της η Palladian έχει να επιδείξει ένα μακρύ ιστορικό επιτυχημένων ολοκληρωμένων εκστρατειών ενημέρωσης για μια σειρά από ευαίσθητα θέματα, οι οποίες άλλαξαν τις αντιλήψεις του κοινού και επηρέασαν τις εξελίξεις.

    Η σημαντική εμπειρία που έχει η Palladian στον τομέα της οργάνωσης εκδηλώσεων, οδήγησαν πρόσφατα στη δημιουργία ενός νέου, ανεξάρτητου business unit εντός της εταιρίας που δραστηριοποιείται στον τομέα της διοργάνωσης συνεδρίων, τον τομέα Palladian Conferences. Ο Γρηγόρης Λεωνίδης, επικεφαλής του τομέα, είναι διευθυντικό στέλεχος με μακρά εμπειρία στο marketing, την επικοινωνία και τα συνέδρια.

    Σκοπός του συγκεκριμένου τομέα είναι η ανάδειξη σημαντικών θεμάτων από όλο το φάσμα της οικονομικής, επιχειρηματικής και κοινωνικής ζωής που προβληματίζουν και απασχολούν κλάδους της ελληνικής οικονομίας, αλλά και ευρύτερες κοινωνικές ομάδες. Στα συνέδρια της Palladian Conferences δεν υιοθετείται απλά μια επιδερμική προσέγγιση των θεμάτων που πραγματεύεται κάθε συνέδριο. Αντίθετα, επιχειρείται μέσα από γόνιμο διάλογο και εποικοδομητικές αντιπαραθέσεις η ανάδειξη κάθε πτυχής του θέματος, με στόχο την όσο το δυνατόν καλύτερη ανάδειξή του, για τη δημιουργία μιας ουσιαστικής και αποτελεσματικής κατεύθυνσης προς την επίλυσή του.

    ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ

    • 1. ATHENS HEALTH FORUM 2014-Rebuilding Health in Greece, Εθνική Ασφαλιστική, 24/06/14
    • 2. FOOD FOR SUCCESS, Ηelexpo, 01/07/14
    • 3. ATHENS LAW FORUM ON TAXATION, Titania, 21/11/14
    • 4. ΗR MEETS LAW (Workshop), Αμφιθέατρο Ελληνοαμερικανικής Ένωσης, 15/12/14
    • 5. ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ, Αμφιθέατρο Ελληνοαμερικανικής Ένωσης, 18/12/14
    • 6. ATHENS DIABETES FORUM-Σακχαρώδης Διαβήτης & Διατροφή, Αίγλη Ζαππείου, 12/03/15
    • 7. ATHENS WOMEN FORUM 2015 Αμφιθέατρο της Ελληνοαμερικάνικης Ένωσης, 20/04/15
    • 8. 2ND ATHENS HEALTH FORUM 2015 N.J.V. ATHENS PLAZA, 20/05/2015


    ΧΟΡΗΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


    PLATINUM SPONSOR (15.000 € + Φ.Π.Α.)

    ΠΑΡΟΧΕΣ

    • Στέλεχος του χορηγού πραγματοποιεί ομιλία 10 λεπτών και συμμετέχει σε πάνελ της επιλογής του
    • Δυνατότητα διοργάνωσης workshop σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο διάρκειας 30 λεπτών.
    • Εκθεσιακό χώρο διαστάσεων 3μ. x 2μ. στο lobby του συνεδρίου
    • Προβολή του λογοτύπου του χορηγού σε όλο το επικοινωνιακό υλικό του συνεδρίου (καταχωρήσεις, προσκλήσεις, banners, κεντρικό σκηνικό κτλ.)
    • Παρουσίαση του χορηγού (λογότυπο και σύντομο εταιρικό profile) στο έντυπο του συνεδρίου
    • Προβολή του λογότυπου της εταιρίας στο site του συνεδρίου
    • 20 προσκλήσεις για το συνέδριο
    • Διανομή έντυπου διαφημιστικού υλικού του χορηγού στους συνέδρους
    • Πλήρης απολογισμός του συνεδρίου


    GOLD SPONSOR (12.000 € + Φ.Π.Α.)

    ΠΑΡΟΧΕΣ

    • Στέλεχος του χορηγού πραγματοποιεί ομιλία 10 λεπτών και συμμετέχει σε πάνελ της επιλογής του
    • Εκθεσιακό χώρο διαστάσεων 3μ. x 2μ. στο lobby του συνεδρίου
    • Προβολή του λογοτύπου του χορηγού σε όλο το επικοινωνιακό υλικό του συνεδρίου (καταχωρήσεις, προσκλήσεις, banners, κεντρικό σκηνικό κτλ.)
    • Παρουσίαση του χορηγού (λογότυπο και σύντομο εταιρικό profile) στο έντυπο του συνεδρίου
    • Προβολή του λογότυπου της εταιρίας στο site του συνεδρίου
    • 15 προσκλήσεις για το συνέδριο
    • Διανομή έντυπου διαφημιστικού υλικού του χορηγού στους συνέδρους
    • Πλήρης απολογισμός του συνεδρίου


    SILVER SPONSOR (10.000 € + Φ.Π.Α.)

    ΠΑΡΟΧΕΣ

    • Στέλεχος του χορηγού συμμετέχει σε πάνελ της επιλογής του
    • Εκθεσιακό χώρο διαστάσεων 3μ. x 2μ. στο lobby του συνεδρίου
    • Προβολή του λογοτύπου του χορηγού σε όλο το επικοινωνιακό υλικό του συνεδρίου (καταχωρήσεις, προσκλήσεις, banners, κεντρικό σκηνικό κτλ.)
    • Παρουσίαση του χορηγού (λογότυπο και σύντομο εταιρικό profile) στο έντυπο του συνεδρίου
    • Προβολή του λογότυπου της εταιρίας στο site του συνεδρίου
    • 10 προσκλήσεις για το συνέδριο
    • Διανομή έντυπου διαφημιστικού υλικού του χορηγού στους συνέδρους
    • Πλήρης απολογισμός του συνεδρίου


    BRONZE SPONSOR (5.000 € + Φ.Π.Α.)

    ΠΑΡΟΧΕΣ

    • Εκθεσιακό χώρο διαστάσεων 3μ. επί 2μ. στο lobby του συνεδρίου
    • Προωθητικό χώρο - τραπέζι (ή banner) στον εκθεσιακό χώρο (lobby) του συνεδρίου
    • Προβολή του λογοτύπου του χορηγού σε όλο το επικοινωνιακό υλικό του συνεδρίου (καταχωρήσεις, προσκλήσεις, banners, κεντρικό σκηνικό)
    • Παρουσίαση του χορηγού (λογότυπο και σύντομο εταιρικό profile) στο έντυπο του συνεδρίου
    • Προβολή του λογότυπου της εταιρίας στο site του συνεδρίου
    • 6 προσκλήσεις για το συνέδριο
    • Διανομή έντυπου διαφημιστικού υλικού του χορηγού στους συνέδρους
    • Πλήρης απολογισμός του συνεδρίου


    CONTRIBUTOR (3.000 € + Φ.Π.Α.)

    ΠΑΡΟΧΕΣ

    • Προβολή του λογοτύπου του χορηγού σε όλο το επικοινωνιακό υλικό του συνεδρίου (καταχωρήσεις, προσκλήσεις, banners, κεντρικό σκηνικό κτλ.)
    • Παρουσίαση του χορηγού (λογότυπο και σύντομο εταιρικό profile) στο έντυπο του συνεδρίου
    • Προβολή του λογότυπου της εταιρίας στο site του συνεδρίου
    • 4 προσκλήσεις για το συνέδριο
    • Διανομή έντυπου διαφημιστικού υλικού του χορηγού στους συνέδρους
    • Πλήρης απολογισμός του συνεδρίου


    SUPPORTER (1.500 € + Φ.Π.Α.)

    ΠΑΡΟΧΕΣ

    • Προβολή του λογοτύπου του χορηγού σε όλο το επικοινωνιακό υλικό του συνεδρίου (καταχωρήσεις, προσκλήσεις, banners, κεντρικό σκηνικό κτλ.)
    • Προβολή του λογότυπου της εταιρίας στο site του συνεδρίου
    • 3 προσκλήσεις για το συνέδριο
    • Διανομή έντυπου διαφημιστικού υλικού του χορηγού στους συνέδρους
    • Πλήρης απολογισμός του συνεδρίου


    ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

    1. ΣΗΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΡΟΤΟΝΤΑ 8 ΑΤΟΜΩΝ (400€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)

    2. ΑΤΟΜΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ (50€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)

    ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ:

    • Παρακολούθηση του συνεδρίου, Τσάντα συνεδρίου, Διαλείμματα καφέ - Γεύμα.







    UNDER THE AUSPICES OF










    CONTRIBUTORS







    SUPPORTERS






    COMMUNICATION SPONSORS