ΗΜΕΡΙΔΑ | ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ | ΤΟ ΚΟΙΝΟ | ΔIΟΡΓΑΝΩΤHΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η PALLADIAN CONFERENCES διοργανώνει το 2ο Συνέδριο για τα Χρόνια Αναπνευστικά Νοσήματα,υπό την αιγίδα του Σ.Φ.Ε.Ε. (Σύνδεσμος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος) και της Π.Ε.Φ. (Πανελλήνια Ένωση Φαρμακοβιομηχανίας), δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για ένα ετήσιο θεσμό συνάντησης, διαλόγου, ενημέρωσης και ανάλυσης των πολιτικών υγείας για το θέμα αυτό.
Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Ν.J.V. Athens Plaza στις 20 Απριλίου 2016. Την επιμέλεια του συνεδρίου και τον συντονισμό των θεματικών ενοτήτων συζητήσεων θα έχει ο δημοσιογράφος για θέματα υγείας Μιχάλης Κεφαλογιάννης.
Κύριοι χορηγοί επικοινωνίας είναι η εφημερίδα ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ, το capital.gr, το prakoreio-ygeias.gr, το onmed.gr, το life2day.gr, και το Insurance Daily.
ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
Το συνέδριο έχει ως στόχο να βάλει στο μικροσκόπιο τα φλέγοντα θέματα που αφορούν την πολιτική υγείας στον τομέα των Χρόνιων Αναπνευστικών Νοσημάτων (ΧΑΝ). Από τα Χρόνια Αναπνευστικά Νοσήματα (χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια, άσθμα, καρκίνο του πνεύμονα, πνευμονική ίνωση) πεθαίνουν περισσότερα από 10 εκατομμύρια άνθρωποι στον πλα¬νήτη και στην Ευρώπη ένας στους 8 θανάτους οφείλονται σε αυτά.
Στην Ελλάδα 8,5% του πληθυσμού πάσχει από ΧΑΠ και το 1/3 του πληθυσμού θα αναπτύξει άσθμα. Ο δε καρκίνος του πνεύμονα που είναι και ο πλέον θανατηφόρος εμφανίζεται πρόσφατα και στα δυο φύλα.
Το ολικό κόστος των ΧΑΝ στην Ευρώπη είναι 380 δισεκατομμύρια ευρώ και εκτιμάται ότι αν δεν ληφθούν μέτρα μπορεί να καταρρεύσουν όλα τα συστήματα υγείας.
Επομένως, υπάρχει επείγουσα ανάγκη να βρεθούν αποτελεσματικοί τρόποι στην πρόληψη, την έγκαιρη διάγνωση και τη θεραπεία αυτών των νοσημάτων.
Θεματολογία – Πρόγραμμα:
Η θεματολογία του συνεδρίου θα βασιστεί στους εξής τομείς:
ΕΝΟΤΗΤΑ Ι
ΤΑ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟΥ
ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙ
Ο ΑΣΘΕΝΗΣ ΚΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ
- Εμπειρίες ασθενών
- Ενέργειες ενημέρωσης
- Η εμπειρία ίδρυσης ενός συλλόγου ασθενών
ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ
Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ
- Τα οικονομικά των αναπνευστικών νοσημάτων
- Η Ευρωπαϊκη εμπειρία
- Η Ελληνική Προσπάθεια
ΤΟ ΚΟΙΝΟ
- Εκπρόσωποι της κυβέρνησης και αντίστοιχων Υπουργείων
- Εκπρόσωποι θεσμικών φορέων
- Στελέχη ΕΟΦ και υγειονομικών περιφερειών
- Στελέχη ελληνικών και πολυεθνικών φαρμακευτικών Εταιρειών
- Στελέχη εταιρειών ιατρικού εξοπλισμού και υπηρεσιών
- Στελέχη φαρμακαποθηκών
- Διοικητές δημόσιων & ιδιωτικών νοσοκομείων
- Ακαδημαϊκοί, Εμπειρογνώμονες
- Στελέχη του ασφαλιστικού κλάδου
- Συμβουλευτικές εταιρείες
- Δικηγορικά γραφεία
- Εταιρείες επικοινωνίας
- Μέλη Επιμελητηρίων και Συνδέσμων
- Εκπρόσωποι των ΜΜΕ
Ο Διοργανωτής
PALLADIAN COMMUNICATION SPECIALISTS
Η PALLADIAN COMMUNICATIONS SPECIALISTS (www.palladian.gr) είναι εταιρία συμβούλων στρατηγικής επικοινωνίας με ειδίκευση στις εξής υπηρεσίες: communication strategy development, media relations, public affairs, crisis & issues management. Αποστολή μας είναι να δημιουργούμε μετρήσιμη προστιθέμενη αξία για τους πελάτες μας. Στα 14 χρόνια λειτουργίας της η PALLADIAN έχει να επιδείξει ένα μακρύ ιστορικό επιτυχημένων ολοκληρωμένων εκστρατειών ενημέρωσης για μια σειρά από ευαίσθητα θέματα, οι οποίες άλλαξαν τις αντιλήψεις του κοινού και επηρέασαν τις εξελίξεις.
Η σημαντική εμπειρία που έχει η PALLADIAN στον τομέα της οργάνωσης εκδηλώσεων, οδήγησαν στη δημιουργία, το 2014, ενός νέου, ανεξάρτητου business unit - PALLADIAN CONFERENCES (www.palladianconferences.gr) εντός της εταιρίας με αντικείμενο τη διοργάνωση συνεδρίων. H PALLADIAN CONFERENCES έχει οργανώσει έως σήμερα 11 Συνέδρια.
Χορηγικό πρόγραμμα:
GOLD SPONSOR 8.000 € + Φ.Π.Α.
- Στέλεχος του χορηγού πραγματοποιεί ομιλία 10 λεπτών και συμμετέχει στην
συζήτηση
- Διοργάνωση workshop σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο διάρκειας 30 λεπτών
- Εκθεσιακό χώρο διαστάσεων 3μ. επί 2μ. στο lobby του συνεδρίου
- Προβολή του λογοτύπου του χορηγού σε όλο το επικοινωνιακό υλικό του
συνεδρίου (καταχωρήσεις, προσκλήσεις, banners, κεντρικό σκηνικό κτλ.)
- Παρουσίαση του χορηγού (λογότυπο και σύντομο εταιρικό profile) στο έντυπο
του
συνεδρίου
- 25 προσκλήσεις για το συνέδριο.
- Διανομή έντυπου υλικού του χορηγού στους συμμετέχοντες
- Πλήρης απολογισμός του συνεδρίου
SILVER SPONSOR 7.000+ Φ.Π.Α.
- Στέλεχος του χορηγού πραγματοποιεί ομιλία 10 λεπτών και συμμετέχει στην
συζήτηση
- Εκθεσιακό χώρο διαστάσεων 3μ. επί 2μ. στο lobby του
συνεδρίου
- Προβολή του λογοτύπου του χορηγού σε όλο το επικοινωνιακό υλικό του
συνεδρίου (καταχωρήσεις, προσκλήσεις, banners, κεντρικό σκηνικό κτλ.)
- Παρουσίαση του χορηγού (λογότυπο και σύντομο εταιρικό profile) στο έντυπο
του συνεδρίου.
- 20 προσκλήσεις για το συνέδριο.
- Διανομή έντυπου διαφημιστικού υλικού του χορηγού στους συμμετέχοντες
- Πλήρης απολογισμός του συνεδρίου
BRONZE SPONSOR 6.000+ Φ.Π.Α.
- Εκθεσιακό χώρο διαστάσεων 3μ. επί 2μ. στο lobby του
συνεδρίου
- Προβολή του λογοτύπου του χορηγού σε όλο το επικοινωνιακό υλικό του
συνεδρίου (καταχωρήσεις, προσκλήσεις, banners, κεντρικό σκηνικό κτλ.)
- Παρουσίαση του χορηγού (λογότυπο και σύντομο εταιρικό profile) στο έντυπο
του συνεδρίου
- 15 προσκλήσεις για το συνέδριο.
- Διανομή έντυπου διαφημιστικού υλικού του χορηγού στους συμμετέχοντες
- Πλήρης απολογισμός του συνεδρίου
CONTRIBUTOR 3.500+ Φ.Π.Α.
- Προβολή του λογοτύπου του χορηγού σε όλο το επικοινωνιακό υλικό του συνεδρίου (καταχωρήσεις, προσκλήσεις, banners, κεντρικό σκηνικό κτλ.)
- Παρουσίαση του χορηγού (λογότυπο και σύντομο εταιρικό profile) στο έντυπο
του συνεδρίου
- 10 προσκλήσεις για το συνέδριο.
- Διανομή έντυπου διαφημιστικού υλικού του χορηγού στους συμμετέχοντες
- Πλήρης απολογισμό προσκλήσεις του συνεδρίου
SUPPORTER 1.500+ Φ.Π.Α.
- Προβολή του λογοτύπου του χορηγού σε όλο το επικοινωνιακό υλικό του συνεδρίου (καταχωρήσεις, προσκλήσεις, banners, κεντρικό σκηνικό κτλ.)
- 5 προσκλήσεις για το συνέδριο.
- Διανομή έντυπου διαφημιστικού υλικού του χορηγού στους συμμετέχοντες
- Πλήρης απολογισμός του συνεδρίου
|
> Έντυπο συνεδρίου
UNDER THE AUSPICES OF
SILVER SPONSOR
SUPPORTERS
COMMUNICATION SPONSORS
|