TΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ | ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ | ΟΜΙΛΗΤΕΣ

ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Το FOOD FOR SUCCESS που διοργανώθηκε από την Palladian Communications Specialists, υπό την αιγίδα του ΕΒΕΑ, του ΣΒΒΕ και του ΣΕΒΕ, στέφθηκε με επιτυχία τόσο από πλευράς παρουσίασης και διάρθρωσης του προγράμματος, σημαντικών συμμετοχών και ουσιαστικού διαλόγου, όσο και από πλευράς διάχυσης των συμπερασμάτων που εξήχθησαν και κατ’ επέκταση της δημοσιότητας που έλαβε από τα ΜΜΕ.

Εκτιμούμε ότι το 2ο FOOD FOR SUCCESS που έχουμε ήδη προγραμματίσει για το πρώτο εξάμηνο του 2015 θα είναι ακόμη πιο δημιουργικό και παραγωγικό, προς όφελος όλων των ενδιαφερόμενων μερών από τον κλάδο τροφίμων & ποτών στη χώρα μας.

- Πατήστε εδώ για να δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου - Πατήστε εδώ για να δείτε το ενημερωτικό φυλλάδιο του Συνεδρίου
- Click here to view the Conference’s brochure


Θεματολογία – Πρόγραμμα:

PANEL #1

ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ

  • Που οδεύει η παγκόσμια βιομηχανία τροφίμων;
  • Χρηματοπιστωτική και οικονομική κρίση στην βιομηχανία τροφίμων και ποτών – Νικώντας το θηρίο
  • Ανταγωνιστικότητα στη βιομηχανία παραγωγής τροφίμων και ποτών
  • Επώνυμα προϊόντα vs προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
PANEL #2

ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΜΠΟΡΙΟ: ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΕ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
  • Επιλέγοντας τους συνεργάτες λιανικής πώλησης – Τι μετράει περισσότερο
  • Ασφάλιση πιστώσεων
  • Ασφάλεια τροφίμων και εμπιστοσύνη καταναλωτών
  • Καλύτερα στοχοθετημένες μάρκες, γρηγορότερη προώθηση στην αγορά
  • Περιορισμός κόστους και αύξηση των πωλήσεων
PANEL #3

MARKETING: ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ ΤΗ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
  • Η επιστήμη της αποκωδικοποίησης της συμπεριφοράς των καταναλωτών
  • Οι πιο πρόσφατες αγοραστικές συνήθειες– από την οικονομία στην υγεία
  • Νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media): Δημιουργούν καινούργιους καταναλωτές ή το αντίθετο;
PANEL #4

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • Καινοτομία: πολυτέλεια ή το κλειδί για την ανάπτυξη;
  • Δημιουργώντας υπεραξίες. Ανάπτυξη νέων, καινοτόμων και πρωτοποριακών προϊόντων (Case Studies)
  • Η έξυπνη εφοδιαστική αλυσίδα
  • Το super market και το λιανικό κατάστημα του μέλλοντος

PANEL SPONSORS
SILVER SPONSORS
BRONZE SPONSORS


DISTINGUISHED PARTICIPATIONS


CORPORATE PARTICIPATIONS



SPONSOR IN KIND



UNDER THE AUSPICES OF

COMMUNICATION SPONSORS