ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ | ΒΙΒΛΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ | ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ | ΚΟΙΝΟ | ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ | ΧΟΡΗΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ | ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

3rd FOOD FOR SUCCESS CONFERENCE

Η PALLADIAN, σε συνεργασία με το FnB Daily, διοργανώνει για τρίτη συνεχή χρονιά το FOOD FOR SUCCESS CONFERENCE. Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί την Tρίτη 25 Οκτωβρίου, στo ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ. Την επιμέλεια του συνεδρίου και τον συντονισμό των θεματικών ενοτήτων συζητήσεων θα έχει ο δημοσιογράφος Νεκτάριος Νώτης.

  • Για το ενημερωτικό του συνεδρίου πατήστε εδώ
  • Για το βιβλιο του συνεδρίου πατήστε εδώ

  • ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:
    Oι πρωταγωνιστές του κλάδου τροφίμων και ποτών καταθέτουν τις απόψεις τους και μιλούν για τα καίρια θέματα, που απασχολούν τον κλάδο.
    Μέσα από συζήτηση και διάλογο μεταξύ των ομιλητών και των συμμετεχόντων, θίγονται θέματα, όπως:

    ΕΝΟΤΗΤΑ I
    ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ, ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • Πόσο ασφαλές και επικαιροποιημένο είναι το risk analysis της επιχείρησής σας;
    • Κριτήρια αξιολόγησης πελατών εν μέσω κρίσης

    ΕΝΟΤΗΤΑ II
    ΕΞΑΓΟΝΤΑΣ ΠΡΟΙΟΝΤΑ. ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ
    • Καινοτομία και εξωστρέφεια
    • Ο μύθος της Κίνας και το Ελντοράντο των Η.Π.Α.

    ΕΝΟΤΗΤΑ III
    Ε-ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
    • Διαδικτυακά supermarket και περιθώρια κέρδους
    • Ράφι vs click: ανταγωνισμός επί (αν-)ισοις όροις;

    ΕΝΟΤΗΤΑ IV
    ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ FnB TO 2017
    • Επιχειρώντας να αναπτυχθείς μέσα στην κρίση
    • Μεγάλοι παίκτες vs newcomers: Αντίπαλοι ή συνεργάτες;






    ΤΟ ΚΟΙΝΟ:
    • Εκπρόσωποι της κυβέρνησης
    • Εκπρόσωποι των θεσμικών φορέων
    • Στελέχη εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά και το εξωτερικό σε όλο το φάσμα παραγωγής και διάθεσης του κλάδου τροφίμων και ποτών
    • Ακαδημαϊκοί, επιστήμονες, εμπειρογνώμονες
    • Επαγγελματίες πληροφορικής
    • Στελέχη τραπεζών και factoring αρμόδια για τις εξαγωγές
    • Στελέχη του ασφαλιστικού κλάδου
    • Στελέχη μεταφορικών εταιρειών και εταιρειών logistics
    • Στελέχη διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας
    • Στελέχη εταιρειών πώλησης επαγγελματικών οχημάτων
    • Στελέχη τραπεζών πληροφοριών
    • Στελέχη εκθέσεων εξωτερικού
    • Στελέχη αεροπορικών εταιρειών και ταξιδιωτικών γραφείων
    • Συμβουλευτικές εταιρείες
    • Δικηγορικά γραφεία
    • Εταιρείες τυποποίησης – πιστοποίησης – ποιοτικού ελέγχου – ιχνηλασιμότητας (διαδικασίες, προμήθειες, barcode, RFID)
    • Εταιρείες που διαθέτουν συστήματα διασφάλισης υγιεινής χώρων παραγωγής, προμηθευτές ψηφιακού εξοπλισμού, εξοπλισμούς εργοστασίων, προμηθευτές πρώτων υλών και στόλων οχημάτων
    • Εταιρείες επικοινωνίας και marketing, διαδικτυακού και mobility marketing – social media
    • Εταιρείες γραφικών τεχνών και συσκευασίας.
    • Μέλη επιμελητηρίων και συνδέσμων

    ΟΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ
    Η PALLADIAN COMMUNICATIONS SPECIALISTS είναι εταιρία συμβούλων στρατηγικής επικοινωνίας με ειδίκευση στις εξής υπηρεσίες: communication strategy development, media relations, public affairs, crisis & issues management. Αποστολή μας είναι να δημιουργούμε μετρήσιμη προστιθέμενη αξία για τους πελάτες μας. Στα 14 χρόνια λειτουργίας της η PALLADIAN έχει να επιδείξει ένα μακρύ ιστορικό επιτυχημένων ολοκληρωμένων εκστρατειών ενημέρωσης για μια σειρά από ευαίσθητα θέματα, οι οποίες άλλαξαν τις αντιλήψεις του κοινού και επηρέασαν τις εξελίξεις. Η σημαντική εμπειρία που έχει η PALLADIAN στον τομέα της οργάνωσης εκδηλώσεων, οδήγησαν πρόσφατα στη δημιουργία ενός νέου, ανεξάρτητου business unit (Palladian Conferences) εντός της εταιρίας με αντικείμενο τη διοργάνωση συνεδρίων. Σκοπός της συγκεκριμένης δραστηριότητας είναι η ανάδειξη σημαντικών θεμάτων από όλο το φάσμα της οικονομικής, επιχειρηματικής και κοινωνικής ζωής της χώρας.

    FNB DAILY
    To FnB Daily είναι το νέο, καθημερινό ηλεκτρονικό newsletter, που έρχεται να καλύψει τις ανάγκες ενημέρωσης στον κλάδο τροφίμων και ποτών. Εκδίδεται κάθε μέρα, από Δευτέρα έως Παρασκευή, με όλες τις ειδήσεις, που αφορούν στον κλάδο:
    • Ρεπορτάζ για τις κινήσεις των παικτών
    • Αναλύσεις
    • Συνεργασίες με δικηγορικές εταιρείες και φορολογικούς συμβούλους για θέματα νομοθεσίας και φορολογίας
    • Η πορεία των τιμών των εμπορευμάτων του κλάδου διεθνώς
    • Οι τάσεις στην παγκόσμια βιομηχανία
    • Οι εξελίξεις στην εστίαση και την εφοδιαστική της αλυσίδα
    • Συνεντεύξεις
    • Case studies
    • Περιφερειακοί κλάδοι, όπως συσκευασία, logistics, εξοπλισμός, μεταφορές
    Το FnB Daily αποστέλλεται σε επιλεγμένους παραλήπτες δωρεάν για την πρώτη, δοκιμαστική περίοδο και στη συνέχεια με συνδρομή.

    ΧΟΡΗΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
    PLATINUM SPONSOR (12.000 € + Φ.Π.Α.)
    ΠΑΡΟΧΕΣ
    • Στέλεχος του χορηγού πραγματοποιεί ομιλία 10 λεπτών και συμμετέχει σε πάνελ της επιλογής του.
    • Δυνατότητα διοργάνωσης workshop σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο διάρκειας 30 λεπτών.
    • Εκθεσιακό χώρο διαστάσεων 3μ. x 2μ. στο lobby του συνεδρίου.
    • Προβολή του λογοτύπου του χορηγού σε όλο το επικοινωνιακό υλικό του συνεδρίου (καταχωρήσεις, προσκλήσεις, κεντρικό σκηνικό).
    • Παρουσίαση του χορηγού (λογότυπο και σύντομο εταιρικό profile) στο έντυπο του συνεδρίου.
    • Προβολή του λογότυπου της εταιρίας στο site του συνεδρίου.
    • 20 προσκλήσεις για το συνέδριο.
    • Διανομή έντυπου διαφημιστικού υλικού του χορηγού στους συνέδρους.
    • Πλήρης απολογισμός του συνεδρίου.

    GOLD SPONSOR (10.000 € + Φ.Π.Α.)
    ΠΑΡΟΧΕΣ
    • Στέλεχος του χορηγού πραγματοποιεί ομιλία 10 λεπτών και συμμετέχει σε πάνελ επιλογής του.
    • Εκθεσιακό χώρο διαστάσεων 3μ. * 2μ. στο lobby του συνεδρίου.
    • Προβολή του λογοτύπου του χορηγού σε όλο το επικοινωνιακό υλικό του συνεδρίου (καταχωρήσεις, προσκλήσεις, κεντρικό σκηνικό).
    • Παρουσίαση του χορηγού (λογότυπο και σύντομο εταιρικό profile) στο έντυπο του συνεδρίου.
    • Προβολή του λογότυπου της εταιρίας στο site του συνεδρίου.
    • 15 προσκλήσεις για τo συνέδριο.
    • Διανομή έντυπου διαφημιστικού υλικού του χορηγού στους συνέδρους.
    • Πλήρης απολογισμός του συνεδρίου.

    SILVER SPONSOR (7.000 € + Φ.Π.Α.)
    ΠΑΡΟΧΕΣ
    • Στέλεχος του χορηγού συμμετέχει σε πάνελ επιλογής του.
    • Εκθεσιακό χώρο διαστάσεων 3μ. * 2μ. στο lobby του συνεδρίου.
    • Προβολή του λογοτύπου του χορηγού σε όλο το επικοινωνιακό υλικό του συνεδρίου (καταχωρήσεις, προσκλήσεις, κεντρικό σκηνικό).
    • Παρουσίαση του χορηγού (λογότυπο και σύντομο εταιρικό profile) στο έντυπο του συνεδρίου.
    • Προβολή του λογότυπου της εταιρίας στο site του συνεδρίου.
    • 10 προσκλήσεις για το συνέδριο.
    • Διανομή έντυπου διαφημιστικού υλικού του χορηγού στους συνέδρους.
    • Πλήρης απολογισμός του συνεδρίου.

    BRONZE SPONSOR (5.000 € + Φ.Π.Α.)
    ΠΑΡΟΧΕΣ
    • Προωθητικό χώρο - τραπέζι (ή banner) στον εκθεσιακό χώρο (lobby) του συνεδρίου.
    • Προβολή του λογοτύπου του χορηγού σε όλο το επικοινωνιακό υλικό του συνεδρίου (καταχωρήσεις, προσκλήσεις, κεντρικό σκηνικό).
    • Παρουσίαση του χορηγού (λογότυπο και σύντομο εταιρικό profile) στο έντυπο του συνεδρίου.
    • Προβολή του λογότυπου της εταιρίας στο site του συνεδρίου.
    • 6 προσκλήσεις για το συνέδριο.
    • Διανομή έντυπου διαφημιστικού υλικού του χορηγού στους συνέδρους
    • Πλήρης απολογισμός του συνεδρίου

    CONTRIBUTOR (3.000 € + Φ.Π.Α.)
    ΠΑΡΟΧΕΣ
    • Προβολή του λογοτύπου του χορηγού σε όλο το επικοινωνιακό υλικό του συνεδρίου (καταχωρήσεις, προσκλήσεις, κεντρικό σκηνικό).
    • Παρουσίαση του χορηγού (λογότυπο και σύντομο εταιρικό profile) στο έντυπο του συνεδρίου.
    • Προβολή του λογότυπου της εταιρίας στο site του συνεδρίου.
    • 4 προσκλήσεις για το συνέδριο.
    • Διανομή έντυπου διαφημιστικού υλικού του χορηγού στους συνέδρους.
    • Πλήρης απολογισμός του συνεδρίου.

    SUPPORTER (1.500 € + Φ.Π.Α.)
    ΠΑΡΟΧΕΣ
    • Προβολή του λογοτύπου του χορηγού σε όλο το επικοινωνιακό υλικό του συνεδρίου (καταχωρήσεις, προσκλήσεις, κεντρικό σκηνικό).
    • Προβολή του λογότυπου της εταιρίας στο site του συνεδρίου.
    • 3 προσκλήσεις για το συνέδριο.
    • Διανομή έντυπου διαφημιστικού υλικού του χορηγού στους συνέδρους.
    • Πλήρης απολογισμός του συνεδρίου.

    ΣΗΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΡΟΤΟΝΤΑ 8 ΑΤΟΜΩΝ (700€ πλέον Φ.Π.A.)
    ΚΟΣΤΟΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ (100 € πλέον Φ.Π.A.)

    ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ:
    • Παρακολούθηση όλων των εργασιών συνεδρίου
    • Τσάντα με το υλικό του συνεδρίου
    • Συμμετοχή σε coffee breaks και γεύμα
    • Πλήρη απολογισμό του συνεδρίου

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    Για χορηγίες και πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα παρακαλώ επικοινωνήστε με:

    ΓρηγόρηςΛεωνίδης
    ΜAΝΑGING PARTNER
    Τηλ.: 210-3392321
    Κιν.: 6979-982965
    leonidis@palladian.gr

    Για πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία εγγραφής συνέδρων παρακαλώ επικοινωνήστε με:

    Χριστίνα Δρίτσα
    CONFERENCES MANAGER
    Τηλ.: 210-3392321
    Κιν.: 6948-681515
    dritsa@palladian.gr







    UNDER THE AUSPICES OF






    SPONSORS


















    COMMUNICATION SPONSORS