TΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ | ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ | ΤΟ ΚΟΙΝΟ | ΧΟΡΗΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

PANEL #1

ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ

  • Που οδεύει η παγκόσμια βιομηχανία τροφίμων;
  • Χρηματοπιστωτική και οικονομική κρίση στην βιομηχανία τροφίμων και ποτών – Νικώντας το θηρίο
  • Ανταγωνιστικότητα στη βιομηχανία παραγωγής τροφίμων και ποτών
  • Επώνυμα προϊόντα vs προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
PANEL #2

ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΜΠΟΡΙΟ: ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΕ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
  • Επιλέγοντας τους συνεργάτες λιανικής πώλησης – Τι μετράει περισσότερο
  • Ασφάλιση πιστώσεων
  • Ασφάλεια τροφίμων και εμπιστοσύνη καταναλωτών
  • Καλύτερα στοχοθετημένες μάρκες, γρηγορότερη προώθηση στην αγορά
  • Περιορισμός κόστους και αύξηση των πωλήσεων
PANEL #3

MARKETING: ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ ΤΗ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
  • Η επιστήμη της αποκωδικοποίησης της συμπεριφοράς των καταναλωτών
  • Οι πιο πρόσφατες αγοραστικές συνήθειες– από την οικονομία στην υγεία
  • Νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media): Δημιουργούν καινούργιους καταναλωτές ή το αντίθετο;
PANEL #4

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • Καινοτομία: πολυτέλεια ή το κλειδί για την ανάπτυξη;
  • Δημιουργώντας υπεραξίες. Ανάπτυξη νέων, καινοτόμων και πρωτοποριακών προϊόντων (Case Studies)
  • Η έξυπνη εφοδιαστική αλυσίδα
  • Το super market και το λιανικό κατάστημα του μέλλοντος
PANEL SPONSORS
SILVER SPONSORS
BRONZE SPONSORS


DISTINGUISHED PARTICIPATIONS


CORPORATE PARTICIPATIONS




SPONSOR IN KIND




UNDER THE AUSPICES OF


COMMUNICATION SPONSORS