ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
PANEL #1
ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ
- Που οδεύει η παγκόσμια βιομηχανία τροφίμων;
- Χρηματοπιστωτική και οικονομική κρίση στην βιομηχανία τροφίμων και ποτών – Νικώντας το θηρίο
- Ανταγωνιστικότητα στη βιομηχανία παραγωγής τροφίμων και ποτών
- Επώνυμα προϊόντα vs προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
PANEL #2
ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΜΠΟΡΙΟ: ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΕ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
- Επιλέγοντας τους συνεργάτες λιανικής πώλησης – Τι μετράει περισσότερο
- Ασφάλιση πιστώσεων
- Ασφάλεια τροφίμων και εμπιστοσύνη καταναλωτών
- Καλύτερα στοχοθετημένες μάρκες, γρηγορότερη προώθηση στην αγορά
- Περιορισμός κόστους και αύξηση των πωλήσεων
PANEL #3
MARKETING: ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ ΤΗ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
- Η επιστήμη της αποκωδικοποίησης της συμπεριφοράς των καταναλωτών
- Οι πιο πρόσφατες αγοραστικές συνήθειες– από την οικονομία στην υγεία
- Νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media): Δημιουργούν καινούργιους καταναλωτές ή το αντίθετο;
PANEL #4
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Καινοτομία: πολυτέλεια ή το κλειδί για την ανάπτυξη;
- Δημιουργώντας υπεραξίες. Ανάπτυξη νέων, καινοτόμων και πρωτοποριακών προϊόντων (Case Studies)
- Η έξυπνη εφοδιαστική αλυσίδα
- Το super market και το λιανικό κατάστημα του μέλλοντος
|
PANEL SPONSORS
SILVER SPONSORS
BRONZE SPONSORS

DISTINGUISHED PARTICIPATIONS
CORPORATE PARTICIPATIONS


SPONSOR IN KIND


UNDER THE AUSPICES OF
COMMUNICATION SPONSORS


|